Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

sostar !!!!

Καλησπέρα και πάλι...
σήμερα θα σας μιλήσω για μία Ελληνική εταιρεία την SOSTAR!!! Είναι φυτικά καλλυντικά που πραγματικά έμεινα πολύ ικανοποιημένη και από την τιμή τους και από την χρήση τους!!!


από αριστερά προς δεξιά:
Τzέλ καθαρισμού με jojoba και βιταμίνη Ε:
Για την δική μου επιδερμίδα που είναι λιπαρή έχει κάνει πολύ καλή δουλεία...έχει μειωθεί η λιπαρότητα μου, πολύ καλό καθαριστικό ίσως ένα από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει
τιμή: 3,40Ε

Καθαριστικό τζέλ με καροτίνη:
Ειλικρινά δεν  έχω λόγια για αυτό το προϊόν...πάρα πάρα πάρα πολύ καλό ! Ο αδερφός μου έχει ένα θέμα με ξηροδερμία του το έδωσα μία μέρα που είχε φουντώσει το δέρμα του και έκανε θαύματα! Πλέον δεν έχει σχεδόν καθόλου ξηροδερμία! Σίγουρα θα το ξαναπάρω!!!!
τιμή:2,70Ε

Κρέμα προσώπου με αλόη και αγγούρι:
Νιώθεις φρεσκάδα, είναι η μοναδική κρέμα που έχω βάλει κ αφήνει την επιδερμίδα μου ματ,με πολύ ωραίο άρωμα, την χρησιμοποιώ εδώ και 2 εβδομάδες και έχει αρχίσει να λειαίνει τις ρυτίδες έκφρασης
τιμή:4,80

Μάσκα προσώπου με οργανικό πηλό και δενδρολίβανο:
Κάνει βαθύ καθαρισμό σίγουρα θα δείτε διαφορά όσοι έχετε μαύρα στίγματα και μυρίζει υπέροχα!!!
τιμή:2,30Ε
και τέλος απολεπιστικό με αλόη και αγγούρι:
Από την πρώτη κιόλας χρήση έμεινα άφωνη!!! Το καλύτερο απολεπίστικο που έχω βάλει στο πρόσωπό μου ever!!!!  Κάνει αυτό που πραγματικά υπόσχεται ...φρέσκια και δροσερή επιδερμίδα και αν το συνδυάσετε με την κρέμα προσώπου σίγουρα θα δείτε καλύτερα αποτελέσματα!
τιμή:2,30Ε

προσωπικά έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη από αυτά τα προϊόντα κάτι που δεν περίμενα σίγουρα κάποια από αυτά δεν μπορώ να τα αποχωριστώ πλέον αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και κάποια άλλα προϊόντα από την εταιρεία SOSTAR!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου